خاکی ها

اعترافات یک ذهن مجرم

خاکی ها

اعترافات یک ذهن مجرم

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
آخرین نظرات

در آغوش پدر 2

شنبه, ۱ بهمن ۱۳۹۰، ۰۸:۳۴ ب.ظ
                            

من نوشته:  تا این عکس را دیدم نگاهم رو به آسمان شد و شهید مصطفی را دیدم که لبخند می زد... لبخندی شیرین... شاید دیگر خیالش راحت شده است که پسرش سر به دامن پدری مهربان است... مصطفی می دانم لحظه ی شهادت تو هم گرمی دامنی را حس کردی که همه حسرتش را می خورند...

تا تو هستی خیال همه راحت است... ای آرامش خاکی ها و آسمانی ها...!

نظرات (۱۵)

  • توسط:عاشـــــق تنهــــایی خـــدا
  • چقدر خاطره انگیز و شاد و رویایی است قطار عمر که در انتظار می گذرد . . .برای تعجیل فرجش صلواتسلام ممنون سر زدیدببخشید امتخانات شروع شده وب نمیامخیلی زیبا بودموفق باشید در پناه خدا
  • توسط:جامانده از شهدا
  • سلام دوست عزیز خوبی؟اگه براتون امکان داره بیایید به وبم بروزمالتماس دعا یا علی[خداحافظ]
  • توسط:سلمان گونه
  • سلامبا وقتی بر می گردیم... به روزم.حتما تشریف بیارین
  • توسط:سلمان گونه
  • خیلی ی ی ی زیبا بود.کم کم دارم یقین می کنم خدا به اون هایی که زمان جنگ بودن عجب ظرفیتی داده بود!
  • توسط:منتظر2
  • بسپارید امانات رضا و اگر از تپش افتادببریدش به ملاقات رضااز رضا خواسته امبگذارد که غلامش بشوم همه گفتند محال است ولیدل خوشم من به محالات رضا...موفقیت پیش رویتان
  • توسط:جامانده از شهدا
  • سلام دوست عزیزم خوبی؟خوشحال میشم بهم سری بزنیدعجب صبری خدا دارد!عجب صبری خدا دارد‘اگرمن جای او بودم !!همان اول که اول ظلم رامی دیدم از مخلوق بی وجدان‘جهان را باهمه زیبایی وزشتی به روی یکدگرویرانه می کردم.عجب صبری خدا دارد‘اگرمن جای او بودم!!که درهمسایه چندین گرسنه چند بزمی گرم عیش ونوش می دیدم‘نخستین نعره مستانه را خاموش آندم برلب پیمانه میکردم.عجب صبری خدا دارد‘اگرمن جای او بودم!!که می دیدم یکی عریان ولرزان‘دیگری پوشیده ازصد جامه رنگین‘زمین وآسمان راواژگون‘مستانه می کردم.عجب صبری خدا دارد‘اگرمن جای او بودم!!نه طاعت می پذیرفتم‘نه گوش ازبهراستغفاراین بیدادگرها تیزکرده‘پاره پاره درکف زاهد نمایان سجه صد دانه می کردم.عجب صبری خدا دارد‘اگرمن جای او بودم!!برای خاطرتنها یکی مجنون صحراگرد بی سامان‘هزاران لیلی نازآفرین را کوبه کوآواره ودیوانه می کردم.عجب صبری خدا دارد‘اگرمن جای او بودم!!به گرد شمع سوزان دل عشاق سرگردان‘سراپای وجود بی وفا معشوق را پروانه می کردم.عجب صبری خدا دارد‘اگرمن جای او بودم!!به عرش کبریایی‘با همه صبر خدایی‘تا که می دیدم عزیزنابجایی‘نازبریک ناروا گردیده‘خواری می فروشد‘گردش این چرخ را وارونه بی صبرانه می کردم.عجب صبری خدا دارد‘اگرمن جای او بودم!!که می دیدم‘مشوش عارف وعامی‘زبرق فتنه این علم عالم سوزمردم کش‘به جزاندیشه عشق وفا‘معدوم هرفکری دراین دنیای پرافسانه می کردم.عجب صبری خدا دارد‘چرا من جای او باشم!!همین بهترکه اوخود جای خود بنشسته وتاب تمام زشتکاری های این مخلوق را دارد‘وگرنه من به جای اوچوبودم!یک نفس کی عادلانه سازشی با جاهل وفرزانه می کردم. عجب صبری خدا دارد!!!عجب صبری خدا دارد!!!
  • توسط:جامانده از شهدا
  • سلام دوست عزیز حالتون خوبه؟ممنونم بابت حضورتونالتماس دعایا علیجالب بود
  • توسط:هیچ ابن ...
  • خیلی قشنگ بود ( غصه ای همراه با آرامش)
  • توسط:صابرین
  • سال ها منتظر چنین آغوشی هستیم...و سالها منتظریم و منتظریم و منتظریم و از این به بعد هم منتظر آن حضور گرم و نورانی خواهیم ماند...
    سلام روحش شاد
    مطلب رسا و خوب افرینعکس هم شاهکار
  • توسط:چترنجات
  • خوش به حال مصطفی...
  • توسط:انلال
  • راستی اگر مایل بودین لینکم کنین
  • توسط:انلال
  • سلام رهبر من نور چشمان من است عشق او آیین و ایمان من است بوی یوسف میدهد پیراهنش گرچه خود یعقوب کنعان من است جمله ی آخر تان بسیار بهم چسبید
  • توسط:پایگاه مذهبی علمدار علیه السلام
  • اللهم عجل لولیک الفرج پیشاپیش رحلت جانگداز پیامبر مهر و رحمت و شهادت فرزندان برومندش را به ساحت مقدس امام زمان .مقام معظم رهبری و شما دوست عزیز تسلیت عرض می نماییمپایگاه مذهبی علمدار علیه السلام ویژه این ایام به روز می باشد ما منتظرانیم تا صبح ظهورش.................
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی