خاکی ها

اعترافات یک ذهن مجرم

خاکی ها

اعترافات یک ذهن مجرم

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
آخرین نظرات

اینجا و آنجا خیلی فرق هست.... (نوشتم فقط برای تو...)

پنجشنبه, ۱۰ فروردين ۱۳۹۱، ۰۳:۳۶ ب.ظ

از فکه که آمدم همه برایم غریب بودند...  همه چیز در این شهر رنگارنگ عجیب بود... غریب بود... رابطه ها آن رنگ و بوی رابطه های فکه را نداشت... آنجا همه او را می خواستند و رضایت او را اما اینجا همه یکدیگر را می خواهند و رضایت همدیگر را... آنجا لازم نبود اسمت را بدانند همین که خادم الشهدا بودی برایشان کافی بود تا محبت هایشان را پای تو بریزند تا احترامت کنند ، شاید 7 یا 8 سال از من بزرگتر بود وقت خداحافظی دست مرا بوسید و گفت دعا کن مرا... اما اینجا از ترس این که مسخره شوند نام ها را عوض می کنند... ولی دل هایشان همان مرداب هایی ست که انسان های دیگر را به کام مرگ می کشاند... مردم اینجا دل مرده اند... اینجا تا جلویشان خم و راست نشوی تا دستشان را نبوسی برایت کاری نمی کنند... اینجا دارالغرور و نام ورودی این شهر باب الجهنم است... اینجا رابطه ها را به ناچیز ترین بها می فروشند... اینجا سرطان شک به جان رابطه ها افتاده است... اینجا اولین مضنون پرونده صمیمی ترین دوست است... و اما آنجا بهشت بود و باب ورودی اش باب الحسین نام داشت... آنجا اگر مراقب بارت نبودی دیگری از تو آن را می ربود و می گفت اینجا مسابقه ی ثواب دزدی ست... آنجا سابقون مقرب تر بودند و همه به دنبال سبقت تا مقرب باشند... و اما اینجا همه دنبال این هستند تا بارشان را بردوش دیگران بگذارند اینجا سبقت ها در هوس هاست و.... اینجا... و اما آنجا همه چیز رنگ داشت آن هم رنگ خدا ، رابطه ها ، زمین ، آسمان ، آدم ها و... آنجا همه چیز رنگ داشت و تنها رنگ خدا... وقتی از فکه آمدم دیدم اینجا هرکس رنگ و بوی خدا را بدهد مقصر است... مجرم است... تقصیر کار است... محکوم است... و انسان هایی که غرق در مرداب های غرور و تکبر خویش تن هستند تو را کافر و نامرد می خوانند... تو را... نمی دانم... قرار بود دل را چاهی کنم تا حرف هایم را درونش بریزم اما چاه عمق دارد که دل من ندارد ، چاه صبر دارد اما دل من ندارد ، چاه لال است اما دل من نه... نه... نیست... می نویسم برایش تا بداند که نمی فهمد مرا... نه او و نه امثال او... بداند او را برای حسین می خواستمش اما حالا... حالا حسرت می خورم از سرمایه های از دست رفته... دوستش داشتم برای حسین اما حالا او که رنگ و بوی این شهر را گرفته مرا متهم می کند... متهم به این که تو رنگ و بوی مردم را گرفتی و نمی بیند که تا کجا در مرداب های این شهر فرورفته... دلم به حالش نمی سوزد... نه... نمی سوزد... به حال هیچ کدام از مردم این شهر نمی سوزد ، دلم فقط به حال حسین زمان می سوزد که هنوز منتظر است... منتظر...

                                                                            امیر - چهارشنبه 9 فروردین 91

  • سایه سایه

نظرات (۲۹)

  • توسط:غریب غرب
  • اینجا و آنجا چقدر فرق هست...اللهم عجل لولیک الفرجیا علی مدد/صلوات
    برادر دمت گرماجرت باامام حسین تورو خدا واسه منم دعاکنامسال منم راهیانی شدم دعاکن سعادت خادم بودن نصیبم بشهاللهم عجل لولیک الفرج(راستی آدرستونواز نگارخونه برداشتم)
  • توسط:کوچه سرگردانی
  • خیلی برام جای تعجب داشت امسال تو فکه لوازم آرایش از جمله سرمه میفروختند که روی جلدش هم عکس زنها بود خ یلی با خادمین صبت کردیم که نگذارند اونجا مثل شلمچه نشه بازار خرید وبندگان خدا گفتند دست سپاه خوزستان بوده وجالب تر این بود که فروشنده روایاتی از پیامبر در مورد زدن سرمه خانومها که مستحب است صحبت میکردند امسال دلم تو فکه نبارید آتش گرفت.......چه به سر مناطق نور میاد الله واعلم خدا مرگ ما رو برسونه نبینیم......اللهم انا نسئلک منازل الشهداالتماس دعا
  • توسط:هیچ ابن...
  • با سلامتو عملیات پرسیدم آقا خداد چرا پا برهنه اید؟ گفت:«من که از اصحاب حسین (ع) بالاتر نیستم. آنها در روز عاشورا پا برهنه بودند، می خواهم با پای برهنه به ملاقات امام حسین (ع) بروم.»با خاطره ای کوتاه و خواندنی که 2 مین بیشتر وقت شما رو نمیگیره از همسر شهید سبز علی خداد بروزیمباحق تاحق یاحق
  • توسط:مدیرسایت
  • تارنمای شخصی مداح اهل بیت (ع)کربلایی حسین نیشابوریwww.hossein-neyshabori.comلطفا بازدید و نظر دهید چه بخواهی چه نخواهی تو تب وتاب منی تموم فخر من این است حسین ارباب منی آب و نانم اگر از رزق خداوند جلی است نمک سفره من نام حسین بن علی است التماس دعا در صورت صلاحدید لینک بفرمائید
  • توسط:هیچ ابن...
  • سلامبروز کن حاجیخدا تیکه تیکت کنه تو راه خودش یه چیزی بنویساگه نمی نویسی یه چی بگو بفهمیم خوبی جواب پیام که نمیدیسایتتون هم خرابه آدرس عوض شده آدرسشو بدهیاعلی
    سلام
  • توسط:هیچ ابن...
  • سلامچرا خاکی ها دیگر بروزنمیشود؟...
    سلام . وبلاکه جالبی داری . دوست دارین با هم تبادل لینک کنیم؟ اگه مایلی منو با اسم شکرستان لینک کن بعدش بهم بگو با چه اسمی لینکت کنم
  • توسط:یک قـدم تا خـدا
  • .سلام فعــلا" قراره از وصـف ِ فکــه ای کـه امسال زیارت کــردم بگــذرم...امســال فکه برام فقـــط درد بــود... فقــط درد...همیـــــــــــــــــــن.....
  • توسط:یک قـدم تا خـدا
  • .در ایــن کوله پشتــی غم آورده امشهــادت کجایی ؟ کــــم آورده ام.
  • توسط:علی تنکابنی
  • نظرسنجی در مورد رئیس جمهور بعدی جمهوری اسلامی ایران در وبلاگ جبههshahadat4.blogfa.com
  • توسط:هیچ ابن...
  • سلامــــــــبروزیمــــــمشتاق دیدارـــــــــــــــــــــــــــیاعلی
    زیبا بود خاکی هم خودت هم وبلاگت حسین زمان منتظر است..............
    به به آقای امیر خاکی این حرفها رو تنها نوشتی یا استاد هم کمکت کرده بنده خدا من اگر حرفی میزنم بخاطر اینه که شما دارید با این حرفها اتحاد مسجد و هیئت رو بهم میزنید تازه کی گفته من تا حالا با بچه های شما حرف نزدم اصلا اگر حرف نزده بودم که اینجاها پیدام نمی شد.................در ضمن روی منبر همون مسجد پیغمبر هم خطبه خوند امیرالمومنین هم خطبه خوند امام مجتبی هم خطبه خوند..............انشاالله امام زمان هم خطبه می خونه بله بی بصیرتی همه جا هستماهم قبول داریم.............به استاد ماهیگیرت سلام برسون!!!!!!!!!!!!!!
    فوق العاده بود
  • توسط:خادم الرضا(ع)
  • سلامخسته نباشیبا مطلب(نگاهی به پرونده پیچیده مهدی هاشمی در آستانه بازگشت)بروزمدرپناه امام زمان(عج)لبیک یا خامنه ای
    هرلحظه بود ذکر حسین بر لب مابا عشق حسین این همه تاب و تب مابفرست صلوات حسین و یارانش رامولا برسد به داد اول شب ماشیعه...وب زیبا و مفیدی دارید . آرزومندم در سایه حضرت حق موفق باشیدلطفا سری به وب های زیر بزنید تازه بروز شده اند و در صورت تمایل آدرس های ذکر شده لینک نموده اطلاع دهید تا در هر چهار وب لینک شوید.گهواره اشگ mm-mm.blogfa.com بیکران آسمان amir3223.blogfa.comفریاد بلند r-c.blogfa.comدر سایه گل نرگس mohamadali1248.blogfa.comیاعلی منتظرم
  • توسط:پیروزپیمان
  • سلام خسته نباشید...(سیدالشهدای گردان حمزه) شکرانه شهید شاکری با اهدای سرش...به روزترین مطلب درباره شهید بی سر رضا شاکری + تصاویر منتشرنشده از پیکر بی سر شهید را دریافت کنید در وب: ( LASHKAR25.BLOGFA.COM )خیلی وب با عشقی داری
    ای دل غافل !من که باورم شده شهدا نمیخوان برمتا حالا نرفتمامسال نمیدونید جقدر تلاش کردم ولی به طرز عجیبی قسمت نشد حق دارن خوبآقا آدم آلوده راه نمیدیم!!!!خلاصمارا ببخشید که سر دلمان باز شد و درد ها روانه . . .به روز هستیمراستی این روزهایمان تسلیت!!التماس دعای فرجیاعلی مولا مدد
  • توسط:هیچ ابن...
  • سلامپاسخ یه دوستما نوکر آقا اسماعیل هم هستیم منظور من در مورد دل خودش بود اون تیکه که درمورد دلش گفتوالله در توصیف آدم های شهر مخالف نیستممنظورم هم از اینکه زندگی نباید بکنیم این بود که ما اومدیم بندگی کنیم نه زندگیزندگی مال آدمای دنیاست ما دنبال روزی مون شهادتیموشهادت رو به اهلش میدنما اومدیم بندگی کنیمهرکی بهتر با خدا عشق بازی کرد خدا بهتر نگاهش میکنه و زودتر شهیدش میکنهیاعلی سید علی
  • توسط:یه دوست
  • سلام داداشممنم مثل تو یعنی باهم تو فکه بودیم نشون به نشون کد 13ببین ما رفتیم فکه خادمی شهدارو بکنیماز بقول تو بهشت برگشتیم به دیار شهر ها تا سربازی سید علی بکنیمببین ما تو فکه یاد گرفتیم مثل شهدا باشیمما نباید به دیگران بدبین باشیم منم با نظر هیچ ابن موافقم هر چند نمیدونم کیه؟!ولی احترام به زائر رو باید تا آخرین نفست حفظ کنی نه من ونه تو داداش گلم از دل هم خبر نداریم چه برسه این که از دل زائر شهدا و کربلای ایران یا وجیها عند ا...// عشق منی ایولانوکر خدام شهداسلام... ممنون از نظر خوبت... این بدبینی نبود ، عین حق بینی بود! ... و من راجع به آنچه در دل ها می گذرد قضاوت نکردم ، من فقط از اعمال و رفتارها گفتم... (( این ها دردها و فریادهای دل من بود... شما ناراحت نشو... یعنی هرچه که خواست دل تنگم گفتم...))عزیزی و دعامون کن...
  • توسط:هیچ ابن...
  • سلامتو چی کار دلت داریاصلا نباید تو دنیا زندگی کنیدنیا جای زندگی نیستاگه میخوای شهید شیزمانی شهید میشی که خدا رو بیشتر از خودت بخواییادته گفتی علایق رو بیارو کاغذ نمره بندی کننمره خدا الآن چنده تو دلتشهر رو ول کن چرا میری تو میدون مین اصلا شکم که درد نیست؟!برو همون جا که میگن خطر مین داره ولی هیچی نیست خطر که نداره هیچ تو رو...اصلا برو همونجا که...هرچی میخوام مسیرش به خدا می خوره آخراصلا برو پیش خداخدا رو تو دلت نمره20 کن برو پیششنمره20 که دیگه دل دل ندارهاصلا نمره 20 چیهشهید چمرانی باش21بگیردلت تو رنگ خدا کن هریه مشت الاغ و خر وسگ و خوک که چهره های اون دنیاشون هست رو چیکار داری حالا ظاهرش ظاهر انسان باطنش چیهبابا با انسان ها باش تا رنگ خدا بگیریبدبختی همینه نوشتنمون هم رنگ خدا نداره اولش خودماگه میخوای دلت رو نقاشی کنی برا خدا تو روضه امام حسین ع با اشک نقاشی کن تا خدا دلت رو احیاء کنهیاعلی سید علی
    سلامحرف دلمان را زدی
  • توسط:چترنجات
  • سلام.خدا کند بتوانیم حال و هوای آنجا را در خودمان حفظ کنیم...
  • توسط:سلمان گونه
  • سلام امیر آقا!سال نوتون مبارک.شماهم خادم بودین؟امسال دلم جنوب بود ذهنم توی جمع بندی کردن درس ها!!!!دعا کنید ان شاالله من هم سال دیگه به خیل خادم ها بپیوندم.ان شااللهالتماس دعا.سلام... توفیقی بود که امسال بازهم برا خادمی بریم فکه... انشالله قسمت شما هم بشه...
    سلام چه می شه کردقانونی وجود نداره راستی میشه از عکس بالای صفحه وبلاگتون استفاده کنم.
    سلامهوای شهر خفه کننده شده است جایی برای نفس گیری میشناسی؟؟؟؟؟؟؟
    موافق
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی