خاکی ها

اعترافات یک ذهن مجرم

خاکی ها

اعترافات یک ذهن مجرم

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
آخرین نظرات

۲ مطلب در شهریور ۱۳۹۰ ثبت شده است

چسب سفید از نوع پنج سانتی! (آقای ضرغامی)

پنجشنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۰، ۰۱:۳۹ ب.ظ

امروز در برنامه کودک دیدم روی لباس های بعضی از بچه های حاضر در برنامه چسب پنج سانتی سفید از همانی که مادرم برای لبه های قالی استفاده می کند زده اند . تعجب کردم ٬ دقت که کردم این چسب ها برای چیست؟! فهمیدم که روی مارک لباس های بچه ها چسب زده اند! تا لباس های مارک دار در برنامه های تلویزیونی تبلیغ نشود!

جناب آقای ضرغامی ماشاالله که با این کار فکر کنم تا دو سه روز آینده ریشه ی تمام "گراندها" از ته کنده می شود! جناب آقای ضرغامی اگر قرار به چسب زدن است به قول دوستی باید تلویزیون را چسب کاری کنیم! آقای ضرغامی این حرکت شماجز زدگی و ایجاد نفرت چیزی در پی نخواهد داشت ٬ شما جای آگاهی دادن و جهت دادن درست دارید چه می کنید! اگر این چسب پنج سانتی برنامه کودک را دست من می دادند اول روی صدا و همچنین سیمای شما چسب می زدم! شما بهتر است بجای روی لباس بچه ها چسب زدن بروید و آن چسبی را که روی "اسلامی" ٬ " صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران" زده اید بردارید! متعجبم تمام سینمای شما در این چند ساله شده بود تبلیغ همین مارک ها و این نوع پوشش ها در فیلم ها و حالا در برنامه کودک بر روی لباس کودکان چسب سفید آن هم از نوع پنج سانتی می زنید! از یک طرف فیلم های سینمایی تولید می کنید که همه اش ترویج بدحجابی و روابط دختر و پسر است و از یک طرف هم برنامه های حجاب و احکام اسلامی پخش می کنید! فاصله ی این تناقض ها به اندازه ی پنج سانت همان چسب است! متعجبم که شما این همه تناقض را نمی بینید!

(الان نشستم و دارم پشمک می خورم! توصیه می کنم شما هم بخورید! مخصوصا موقع تماشای صدا! و همچنین سیمایتان!!! بصیرتتان را بالا می برد! البته پشمک ها ی دم در حرم امام رضا (ع) کجا و پشمک های در صدا و سیما کجا! این قدر از پشمک فروش های صدا و سیما پشمک گرفتید این طور شدید! پشمک ها در حرم امام رضا (ع) دوای دردتان است!)

  • سایه سایه

بوسه های جریان انحرافی!!!

دوشنبه, ۲۸ شهریور ۱۳۹۰، ۰۷:۲۰ ب.ظ

این جریان انحرافی و آقای منحرف به قول دوستی دارد نفس های آخرش را می کشد و باز ببوسم دست بچه های وزارت را که دوباره دست این جریان را رو کردند! آخر مگر می شود ۳۰۰۰ میلیارد وام! بدون دخالت مقامی بالا در دولت داده شده باشد!!! مقامی خیلی بالا مثلا همچین وامی را وقتی می دهند که جناب آقای مشایی سفارشت را کرده باشد! در این میان بنازم دکتر را ٬ ملت خبر دار شد و حتی آدرس سران این جریان هم به دستش رسید ولی هنوز دکتر می خواهد که قوه قضاییه اسامی را به او بدهد تا او هم به قول خودش افشاگری کند! آخر دکتر فقط لازم است از ملت بخواهی ٬ همه اسامی را به تو می دهند منتظر قوه قضاییه نباش! خواستم پیشانی ات را بخاطر همه ی زحمت های اخیر ببوسم ولی حالم بد شد وقتی جای بوسه های جریان انحرافی را بر پیشانی ات دیدم! محمود! آخر حیف توست که خودت را حروم این جریان کنی... از لحاظ کاری عالی... خیلی به امور ملت رسیدگی می کنی... شجاعی ٬ مردی ٬ جگردار تر از خیلی هایی! و خیلی هم می خواهمت ولی دکتر بیا و جدا کن راهت را از این منحرفان... با این همه باز هم دستت درد نکند ٬ خیلی زحمت کشیدی ٬ دولتت سربلند! و دشمنان و منحرفان نابود گردند انشالله...


پی نوشت: برای دوستان نزدیک: دارم می نویسم درون همان کافینت در طبقه دوم روبه روی باب الجواد... جای همه ی شما خالی...

* دوستانی که ما را لینک کرده اند و یا قبلا لینک بوده اند اطلاع دهند تا دوباره لینک شوند...

  • سایه سایه